woensdag 5 september 2012

Mozaiek lamp: 'De 4 elementen' (1)

Bij het opruimen van mijn atelier kwam ik een nog niet afgemaakt project tegen. Een mozaieklamp. Ik heb in het verleden al heel wat theelichtjes, schalen, potten en lampen gemozaiekt, maar deze is nooit afgekomen. Ik wil op deze lamp de 4 elementen mozaieken: aarde, water, vuur en lucht, met in het centrum het alles overstijgende element 'Licht'.
'Aarde' en 'water' waren af


Het 'vuur' en 'lucht' wachten nog


Ook deze elementen heb ik nu op de lamp aangebracht. Nu eerst een paar dagen goed drogen en dan kan het mozaiek gevoegd worden



1 opmerking:

  1. hi Inge.. het staat me nog bij dat je even niet wist wat te doen ;-)) nou deze lamp is prachtig geworden ;-).. mooi om oud onafgemaakt werk alsnog af te maken ..

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...